niedziela, 14 maja 2017

Coordinate #1

Dawno mnie tu nie było, ale powróciłam! :) Słońce tak zachęca do zabawy z odzieniami :)
Pomyślałam sobie że warto by było robić cordy z moimi main piecami, żeby wiedzieć czego potrzebuję a czego nie. Teraz naprawdę widzę jak bardzo brakuje mi rzeczy, mając wypchaną szafę. Tak naprawdę nie mam żadnego bolerka które by pasowało do tej sukienki ani koszuli z krótkim rękawkiem, ta z rozkloszowanymi rękawami jest vintage i bardzo nie wygodna, więc tak naprawdę do tak prostej w skompletowaniu sukienki mam tylko jedną koszulę która pasuje. Która koszula według Was pasuje bardziej z tych co mam?  Widzi mi się też coś czerwonego do tego, może koszula albo torebka? Main piecem w tym wypadku jest JSK z Baby the stars shine bright, kupiona bardzo okazyjnie nawet nie aż tak pognieciona jak myślałam że będzie. Jest ona w kolorach w które celuję: kremowym i brązowym. Jakiś czas temu zdobyłam wreszcie wymarzoną brązową torebkę od Innocent world, zrobię o niej osobny post. Kapelusz który tu występuje sama przyozobiłam i jest na blogu.



 

Dynia też chce się wystroić :D


Co by mi się przydało?
Wrzucam przykładowe rzeczy żeby mieć pogląd, poszukam czegoś dokładniej jak zrobię więcej coordinatów
- brązowe bolerko - poluję na takowe od jakiegoś czasu i nic nie znalazłam ;__; ciężko, tak jak z torebkami tak mi się wydaje

- kremowa koszula z krótkim rękawkiem


-opcjonalne czerwone bolerko/ torebka/buty

no i oczywiście dodatki, jakieś brązowe/złote biżuteryje na pewno nie zaszkodzą :) 

Teraz jak na to patrzę, czerwone bolerko byłoby w sam raz, razem z jakimiś mniejszymi dodatkami... czerwone sweterki jest łatwiej dostać, więc może po prostu jakiś przerobię i będę miała <3

Wydaje mi się, że jeżeli chodzi o takie dopasowywanie stroju to jestem w tym strasznie słaba x.x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz